LA-maui / day 7-8

(null) (null) (null) (null) (null) (null) (null)
Vi är på Maui och Hawaii! Igår (lördag) blev nämligen vår sista heldag i Los Angeles. Vi kände oss ganska nöjda med sightseeing så det blev poolhäng vid lägenheten och en runda på stan för shopping istället. Jag gillar ändå LA, och har haft ett så bra återbesök. Allt känns fortfarande overkligt, men jag är så glad över att ha fått resa hit igen. Tidigt imorse (söndag) så lämnade vi lägenheten i Los Angeles och begav oss till LAX för att flyga över till Maui. Jag har tidigare varit på O’ahu och Honolulu, då jag bodde även där sommaren jag pluggade i USA. Då blev det fyra veckor på den ön. Denna gången blir det en vecka på Maui, och jag är så lycklig över att få uppleva ännu ett Hawaiianskt paradis.


AMERICA, HAWAII, LOS ANGELES, USA | |
Upp