LA / day six

(null) (null) (null) (null) (null) (null) (null) (null) (null) (null) (null) (null) (null) (null) (null) (null) (null) (null) (null)
Idag gjorde vi en utflykt ner till södra Los Angeles - området där jag bodde sommaren 2015. Vi gjorde ett första stopp i Redondo och gick förbi huset jag bodde i. Det var faktiskt ganska konstigt. När jag lämnade för snart tre år sedan trodde jag nog inte att jag skulle komma tillbaka, inte inom snar framtid i alla fall. Väl där var det som att tiden stått stilla de senaste åren, allt var sig likt. Väldigt kul att vara tillbaka, och kul att känna sig hemma på andra sidan jorden. Vi gick sedan bort till Redondo Beach Pier för lunch och sen hängde vi på stranden fram till middagen. Då åkte vi till Manhattan Beach och åt middag där. Manhattan Beach kan vara min favvostrand i Los Angeles. Så mysig! Bästa idag var nog dock att vi såg vilda delfiner. Jag brukade se tre stycken när jag bodde i Redondo. Det kanske vara samma? 






AMERICA, LOS ANGELES, USA | |
Upp