spring time in sweden

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Mixed photos from the past four weeks in Sweden.
 
På måndag är det fyra måndagar sedan jag kom tillbaka till Sverige efter två månader i Kenya. Tiden i Sverige har bara rusat förbi, samtidigt som jag har haft en så himla bra tid. Jag har haft fullt upp och vädret har verkligen varit på vår sida. En massa härliga AWs i solen, god mat med vänner och en massa olika festligheter. Jag hann även med en sväng till Öland helgen innan Valborg. Sedan har det varit inflyttningsfester, häng i skärgården och en massa mysiga grillkvällar. Jag har verkligen hunnit catcha up med närmsta vännerna efter massa månader ifrån varandra. Vi hann även med en sväng till Chalmersbastun och årets första dopp i svensk sjö i veckan. Livet är för bra just nu!
 
SWEDEN | |
Upp