PinAround

Titta vad jag precis varit och hämtat ut! Minns ni att jag skrev om PinAround för några månader sen (läs här)? Jag var sugen på att beställa en men valde istället att göra en egen. Den på bilden nedan har hängt hos oss sedan dess, men passar inte riktigt in med övriga inredningen. När jag såg den nya svartvita varianten kunde jag därför inte låta bli att beställa. Är supernöjd! Ska pinna ut nålarna när den kommit upp på väggen. 
 
TRAVEL PREPS | |
#1 - - Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

Så fin

#2 - - PinAround:

Hej fina du!
Wow vad fantastiska bilder du tagit.
Får vi reposta de på vår instagram? Vad heter du där, så att vi kan tagga dig?

Kram

Svar: Hej! Det är inga problem! Släng in en tagg bara så får ni gärna använda bilderna. Jag gillar er och era tavlor. Superfina!
belovedplaces.blogg.se

Upp