sydney opera house

Såhär i julveckan gör vi ett tillbakahopp till en av årets bästa dagar - första dagen i Sydney.
 
Något jag alltid hade drömt om var att få se just den här vyn, i verkligheten. För vem känner inte igen denna ikoniska siluett? Det var dock inte förrän jag tog färjan från Manly tillbaka till Sydney som jag insåg hur fanstisk stad Sydney faktiskt är. Då knäppte jag bilden ovan. När jag ser bilden känns det så overkligt att jag faktiskt kom dit. Att jag faktiskt har sett Sydney och ikoniska operahuset i verkligheten. Att jag varit på andra sidan jorden. Samtidigt känns det så konstigt att uppfylla en dröm, för vad gör man sen? Checkar man av drömmen mentalt i huvudet och hittar nya drömmar? Eller borde man bara nöja sig med att man faktiskt uppfyllde sin dröm?
 
AUSTRALIA, OCEANIA, THOUGHTS | |
#1 - - Angelica Wåhlin:

Åh, drömmer också om att få se den där vyn!

Svar: Ja, en magisk upplevelse! :)
belovedplaces.blogg.se

Upp