första riktiga sommarveckan

Poke bowl at JOS Avenyn.
 
Mina kurser tog slut under förra veckan och sommaren är här på riktigt. Mitt uppehållsår har tagit slut och jag har tagit ut min ingenjörsexamen inom Design och produktutveckling. Till hösten fortsätter jag med att läsa vidare på mastern Industrial Design Engineering. I måndags satte sommarschemat på jobbet fart och nu jobbar jag där fram till skolstart. 
 
Senaste dagarna har varit helt fantastiska. Vi har hunnit med en massa kul. I måndags kväll blev det middag med vänner. I tisdags var det ledighet och nationaldag. Det firade jag tillsammans med Tove och Frida. Vi åt lunch på Avenyn och nya hälsohaket JOS. Vi testade på trendiga Poke bowlen ovan, supergott! Passar perfekt för mig som älskar sushi och asiatiskt. Men nästa gång måste jag dock prova acaibowlsen, de såg också fantastiska ut. 
 
At top of Lisebergshjulet with my little brother, overlooking Gothenburg.
 
Veckan flöt på med mer jobbpass. I helgen kom sedan familjen på besök. Vi hann bland annat med en heldag på Liseberg och promenad i Slottskogen innan de lämnade igår eftermiddag. Senare på kvällen var jag och Kim på GöteborgsOperan för Drömmen om Svansjön. Mer om det lite senare.
 
GOTHENBURG, SWEDEN | |
Upp